suntogott

Alla inlägg den 15 mars 2015

Av Carina Berglund - 15 mars 2015 10:33

Morgon PW

Frukosten nr 2

Lunchen rött ris.bland sallad.chili kyckling

Kycklingfärs med färsk chili i, renskav med svartpeppar&färsk timjan i.nötfärs 5% med mixade kryddor.3 val till en egen kompad "taco/sallads middag.

Av Carina Berglund - 15 mars 2015 09:47

Lördagen är några timmar bort redan......men den var otroligt skön å lång dag för mig,ovanligt lång faktiskt.

inte för att jag brukar gå upp super tidigt utan för man inte hade något indirekt planerat för en gång skull för att vara mig. Efter att jag hade gjort mina dagliga lördags rutiner på morgonen, så var det mestadels lugnt "lunkamys" hela dagen fram till sängs....bl.a titta på lite repriser på tv,rensa en garderob på lite kläder som grabben inte ville ha,,långprommis vid havet med vovvarna i den underbara vårsolen som har kommit,egen tid med Body tidningen i soffan i några timmar när grabben var å lekte med en kompis,ja som ni hör så gjordes det saker men det var allt under spontana beslut,inga bokade tider,såååå skönt även för mig ibland. Såg på en grym dansk thriller på kvällen som ni måste se,var faktiskt jäkligt välgjord film,Fares Fares var överraskande med i den som en av huvudrollerna, fares pratade enbart danska,tror det eller ej,och ej komedi för en gång skull,han var grym i filmen....nyproduktion,kom ut för ca 2v."Fasanjägaren" uppföljare till "kvinnan i rummet".se den!!!!

Matlagning stod ju givetvis som standard i detta hemmet oxå och det kommer med lite bilder på nedan

bl.a för min del då var det ju att fylla på energidepåerna lite grann,så ökade på med kolhydraterna och fettet i form av,mera gryn,frukt/bär,grönsaker,ris,avokado,frön. 

Idag så inleddes morgonen med PW 1h 40min fick chansen att starta den med soluppgång och lite varma havsvindar så underbart skönt,vad man längtat efter detta väder,hoppas det håller i sig nu.☺️ sen var det i med "shaken",hopp in i duschen,frukosten ligger redan i magen,lagat mat för morgondagens lunchlådor,mellanmålslådor, mm.även packat morgonens gymgrejer som alltid måste med. Snart väntas lunch,sen far vi på dop i några timmar sen ett 30 års kalas,så det blir en fullspäckad dag men otroligt roligt,så idag kan man säga att man ligger i jämförelse med gårdagen 😃


Önskar er en super skön söndag!!!!


(bilderna kommer i nästa inlägg)

Presentation


My Way,My Dream and My life!
Är en tävlingsinriktad tjej med ett stort intresse av träning i alla dess former,tävlar i bodyfitness. Har en stor passion för matlagning,och kommer här på bloggen att skriva mycket om kost och träning.Hoppas på att kunna ge

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Frågor&kommentarer


Ovido - Quiz & Flashcards