suntogott

Alla inlägg under december 2014

Av Carina Berglund - 26 december 2014 12:18

Ja vart ska jag börja..... Har sista tiden prioriterat tiden på så mycket annat än bloggen av olika skäl.

ska försöka sammanfatta lite vad som skett.


börjar med ena vovven som var på operation ju, hon klarade sig jätte fint afteråt, var totLt utslagen men repade sig bättre än förvänbehö mycket kärlek och lugn å ro dom första 2dagarna.

ni vet ju också att jag hade brunch och mycket annat ståhej samma helg där och det var jätte trevligt och mysigt synd bara att helgen gick så fort, och hundarna var ju som sagt med på ett hörn och det löste sig så bra tack vare en super grym och go personal på Panorama Hotell i Göteborg! Dom ska ha en stor eloge för allt

sen har ju advents helgerna rusat förbi som bara den, vet inte vad december månad helt plötsligt tog vägen, först kunde man känna att det var långt till jul, ,men när 1dec började så försvann dagarna bara. Det har varit Luciapokalen i Göteborg där mitt Team MM SPORT har tagit stor plats när det kommer till marknadsföring av sjukt grymma produkter och priser, deras monter var överhettat från dag 1 till sista dagen likaså hade vi många tävlande atleter som MM står bakom. Som det gick bra för.sjukt kul att se allt och alla. ... Sen har det flutit på med adventsfikor,avslutningar för grabben,kalas mm. Givetvis bak av pepparkakshus hus och gott julbröd har hunnits med på luciahelgen. Jag har ju självklart inte missat min träning mellan den köriga perioden,den hinns alltid med oavsett,det har köttast på tungt på gymmet och likaså cardion har vi ökat intensiteten på.gpr förvånansvärt bra, skit kul när allt flyter på som det ska och kroppen vill vara med, jag har även tappat rätt i fett/vikt som jag ska,har ju kört nu i ca 17v och har 12v kvar och ligger bara några få kilon bort,så jag har tagit det gott men rent och nyttigt under julafton,första någonsin kNske men det var det värt mådde så bra på kvällen kontra alla andra i släkten som hDe stoppat i sig både för mycket mat och även skräp maten. Mycket protein i form av rökt lax,nyttiga nötfärs köttbullar,kokt potatis,ägg.inget bröd,röror elöer korvar gick ner i min mage,så jäkla stolt,många kan tycka nu att jag e så tråkig när det är jul en gång per år, och många vet att jag älskar julen och allt mys,men själva julmaten är jag inte så jätte mycket bredare på annars heller så fet var inte sån uppoffring denna gången,jag hade kanske tagit någon provsmak på någon ost här å där och bröd kanske men inte så mycket mer än så Faktiskt. 

så till idag annandag jul: har jag startat med grymt och skitroligt benpass med focus på framsidan. 

körde knäböj i smithen med en lite stege körde ca:10x8,

utfall 6x8

ligganed benpress ca4-5 x8,10:or

avslutade med sittande för framsidan med 4x8 och droppsett

brant uppför på bandet som avslut i  60min.

sen hem och städa och fixa lite sen nu just för tillfälligt i skrivandet så sitter jag på ett bushus i Göteborg med grabben och en av hans vänner som höra mest i hel huset bland barnen som hittat hit denna dag. Kan vara skönt för dom att få komma hemifrån lite och gör annat än allt man flängt runt nu dessa dagar 3 som vi har gjort.

jaaaa nu har jag väl kommit till ett slut för denna gång tror jag hoppas att man har förstått och fått ett hum om hur mitt december "schema" sett ut,lite osammanhängande emellanåt kanske men det bjuder jag på :)) jag kan vara lite spontan i mitt tänkande ibland så det bubblar ut lite tokigt kanske. Ska absolut försöka få tid till mitt skrivande nu den närmsta tiden. Och jag kommer att lägga upp bilder som tagits den här månaden också,kommer också självklart vara blandat men det är kul att se på faktiskt även för människor som inte känner mig..... Ta hand om er nu och njut av den här helgen!!!!!



Presentation


My Way,My Dream and My life!
Är en tävlingsinriktad tjej med ett stort intresse av träning i alla dess former,tävlar i bodyfitness. Har en stor passion för matlagning,och kommer här på bloggen att skriva mycket om kost och träning.Hoppas på att kunna ge

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Frågor&kommentarer


Ovido - Quiz & Flashcards