suntogott

Alla inlägg under oktober 2014

Av Carina Berglund - 19 oktober 2014 09:42

Många tycker att denna dag på veckan är såååå tråkiga då dagen imorgon börjar för många en ny arbetsvecka överlag.men jag ser det alltid som här å nu och imorgon är en ny vecka.nya möjligheter å nya saker att se framemot.låter otroligt som en klyscha.men man blir annars så jäkla bitter å nedstämd om man tycker allt är negativt å jobbigt . Nog om detta skrivet. Idag har det styrts upp med ett löppass sen go frukost och mina kosttillskott som jag tar 7dagar/v 365 dagar om året. Dagen kommer att gå i lugnets tecken,eventuellt en film å krypa ner under täcket å bara mysa
Önskar er en skön söndag å njut för fullt!!

Av Carina Berglund - 18 oktober 2014 10:32

Startade morgonen 03.00 Kunde fan inte sova.hur pigg å alert som helst.så jäkla tråkigt när man e ledig.men men kaffet sattes på lite sippa på det sen var det dra av ett löpar pass i kuperad terräng ca.1.2mil så skönt att vara helt ensam på vägarna i mörkret.sen en go frukost på ägg,äggvitor,hallon å kanel.yummi :))
Super gott som nyttig frukost eller mellis . Sen har man redan städat huset lagt in tvätt mm.när man ändå var igång :)nu e det förhandling sen blir det mys resten av dagen.

Av Carina Berglund - 16 oktober 2014 15:06

Här är ett super gott å nyttigt tips om man vill ha snabbt emellanåt.är man inte jätte förtjust i keso eller tonfisken så försvinner dom ganska bra hör man krydda det.
100gr tonfisk
125gr keso
1/2 tomat
Svartpeppar.dill.persilja

Ca 41gr protein.7gr kolhydrater.2gr fett.

Av Carina Berglund - 15 oktober 2014 16:13

Hej allihop som har landat in hos mig!!


jag ska nu ge mig in i en ny värld för mig, ska börja blogga!!!

Va säger jag själv å säkert många i min närhet, men jag känner att jag gärna vill börja bjuda och visa andra tips å trix i träning,mat och massa roliga saker som händer i ens vardag


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


My Way,My Dream and My life!
Är en tävlingsinriktad tjej med ett stort intresse av träning i alla dess former,tävlar i bodyfitness. Har en stor passion för matlagning,och kommer här på bloggen att skriva mycket om kost och träning.Hoppas på att kunna ge

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Frågor&kommentarer


Ovido - Quiz & Flashcards