suntogott

Direktlänk till inlägg 6 juni 2015

Semestern är här å planering krävs!

Av Carina Berglund - 6 juni 2015 10:16

Tjohooo!!!

Idag går jag på semester i 4v....inte en dag för tidigt,känns konstigt och skönt på samma gång,tiden det sista har gått så fort så man har inte riktigt mentalt ställt in sig på att vara ledig..om några dagar bär det iväg till Italien med familjen,kommer lapa sol å bad i 15underbara dagar,.och givetvis äta massa go saker som landet har att erbjuda,älskar italiensk mat:) men först nu det närmsta blir att fixa å dona inför resan,har inte haft tid det senaste.så en klassisk "check lista" har jag fixat som jag ska mata av tänkte jag.Eftersom jag är ett kontrollfreak,har överskottsenergi..:)så har jag idag redan "bockat" av en del,startade morgonen med ett löppass på 16km,gick grymt bra,kuperad terräng och tiden 1h 25min,kändes hur gött som helst under hela passet ,så nu ska jag jaga den tiden till nästa gång jag känner för å ta den rundan.
Efter dusch å frukosten städade ja hela huset,slängt in tvätt,badat hundarna,och nu sitter jag på grabbens fotbollsträning,därefter hem laga lunch,som blir idag sötpotatis,wokade grönsaker och stekt nötfärs.sen skjutsa han till en kompis å jag kommer åka till mataffären för att inhandla till mitt kalas som jag ska ha imorgon:)) temat är satt för Medelhavet....tycker det som sagt är en fröjd att laga mat i mängder/duka fint å fixa/trixa för att ta hem folk.mer om maten/dukningen mm kommer imorgon.
Kommer senare ikväll att börja med en del av sakerna som ska vara imorgon pga tiden kommer att vara tajt på söndagen som det e.Så ser min lördag ut hittills...hoppas att allt går i "lås" annars får jag krupp...haha(blir tokig om inte det går som jag tänkt).

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina Berglund - 28 augusti 2015 11:12

Halloj!!!   ja det var inte igår som man skrev något här inte....om jag ska vara ärlig så finns det en stor anledning.Har faktiskt inte haft någon lust att skriva Eller fota,inte heller gå in på andra sociala medier.jag Har bara lagt fokus på myc...

Av Carina Berglund - 25 juli 2015 14:49

Mys lunch med familjen i slottskogen,mannens syster och tös var med. Kubb spel...killarna mot tjejerna,vi förlorade:( (men dom fuskade haha....) Sötnosarna var med men dock ej roade då vi spelade...men .blev det efter lång promenad runt parken ...

Av Carina Berglund - 13 juli 2015 14:52

Lördagen&söndagen startade jag 05.00 med löpar pass.drog av ca.1,2mil vardera. Lördags bak (reds.anm fått hysteri på baka allt möjligt) Fröknäcke,marmelad på jorgubb&rabarber och" hälsobröd". Plocka en massa jordgubbar och rabarber på våran tomt...

Av Carina Berglund - 9 juli 2015 19:25

-vårt boende -En del av strand promenaden(cafeer/barer längsmed,som vi pausa vid) -vingården vi åkte å besökte -mitt å grabbens sandbygge - 1,5meters pizza fanns att beställa på en restaurang....förbannad god!! -några vyer från mina löpar tu...

Av Carina Berglund - 30 juni 2015 16:23

Borta bra/underbart men hemma är bäst,Så får mitt inlägg starta😉 Är åter i "Svea" väldigt skönt trots vårat dåliga sommarväder so far....men men ska ju inte klaga,som sagt min första del av semestern startade bättre än vad jag kunnat tänka ...

Presentation


My Way,My Dream and My life!
Är en tävlingsinriktad tjej med ett stort intresse av träning i alla dess former,tävlar i bodyfitness. Har en stor passion för matlagning,och kommer här på bloggen att skriva mycket om kost och träning.Hoppas på att kunna ge

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Frågor&kommentarer


Ovido - Quiz & Flashcards