suntogott

Direktlänk till inlägg 28 augusti 2015

Bloggtorka eller? 😟

Av Carina Berglund - 28 augusti 2015 11:12

Halloj!!!


ja det var inte igår som man skrev något här inte....om jag ska vara ärlig så finns det en stor anledning.Har faktiskt inte haft någon lust att skriva Eller fota,inte heller gå in på andra sociala medier.jag Har bara lagt fokus på mycket annat i mitt liv,såsom min familj,vänner,jobb och min träning. För att summera lite kort  vad jag har gjort det senasteså efter vi kom hem ifrån Italien så har jag lagt full fokus på kosten och styrketräningen,just För att hitta tillbaka till min "ursprungsvikt/trivsel" hade ju som sagt 2v uppehåll på styrkan i Italien,körde endast löpträning där nere. Jag har fått upp min styrka/volym på kroppen,har till och med ökat på vissa övningar,så min kropp utseende mässigt nu är jag nöjd med(reds anm.att jag trivs med att vara go å fyllig....😋)och även känna mig pigg å stark i vardagen som på gymmet.Så min plan fram igenom nu är att njuta av go mat,träna,lägga tid på vänner och familj,sen får jag se vad som händer på tävlingsfronten längre fram,har inget "bokat" som det ser ut nu.


Nu ikväll kommer det endast bli en mysfredag med familjen.... 

I Helgen blir det mycket fysaktiviteter för oss alla,främst för grabben,Lördagen kommer att inledas med min löpträning,som det känns nu blir det nog den långa rundan på 1.6 mil,därefter frukost och sedan iväg på simträning med pojken,följt av fotbollscup resten av dagen På bortaplan,så vi är väl hemma sen eftermiddag kan jag tänka mig. Kvällen kommer nog bli att slänga sig framför en film,för någon lust eller ork till nåt annat blir det nog inte...

Söndagen inleds samma för mig som lördagen förutom långrundan förstås,återstår å se vad jag kör,därefter shopping med pojken och fika på stan,ska även hinnas med mathandling och fix å trix med allt som ska hända kommande vecka.Ungefär såhär ser mina kommande helger ut I sept😍 men jag älskar det!!!

Nu ska jag släppa datan å ta som sagt mysfredag, önskar alla trevlig helg!!!



 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina Berglund - 25 juli 2015 14:49

Mys lunch med familjen i slottskogen,mannens syster och tös var med. Kubb spel...killarna mot tjejerna,vi förlorade:( (men dom fuskade haha....) Sötnosarna var med men dock ej roade då vi spelade...men .blev det efter lång promenad runt parken ...

Av Carina Berglund - 13 juli 2015 14:52

Lördagen&söndagen startade jag 05.00 med löpar pass.drog av ca.1,2mil vardera. Lördags bak (reds.anm fått hysteri på baka allt möjligt) Fröknäcke,marmelad på jorgubb&rabarber och" hälsobröd". Plocka en massa jordgubbar och rabarber på våran tomt...

Av Carina Berglund - 9 juli 2015 19:25

-vårt boende -En del av strand promenaden(cafeer/barer längsmed,som vi pausa vid) -vingården vi åkte å besökte -mitt å grabbens sandbygge - 1,5meters pizza fanns att beställa på en restaurang....förbannad god!! -några vyer från mina löpar tu...

Av Carina Berglund - 30 juni 2015 16:23

Borta bra/underbart men hemma är bäst,Så får mitt inlägg starta😉 Är åter i "Svea" väldigt skönt trots vårat dåliga sommarväder so far....men men ska ju inte klaga,som sagt min första del av semestern startade bättre än vad jag kunnat tänka ...

Av Carina Berglund - 8 juni 2015 12:57

Goddag :) Måndag=1:a dagen på min semester....för er andra ny vecka på jobbet kanske...för mig känns det overkligt med semester eftersom jag är van vid juli/aug,men i år kände vi ej för att söka annan period på jobbet,vi blir tilldelade en månad varj...

Presentation


My Way,My Dream and My life!
Är en tävlingsinriktad tjej med ett stort intresse av träning i alla dess former,tävlar i bodyfitness. Har en stor passion för matlagning,och kommer här på bloggen att skriva mycket om kost och träning.Hoppas på att kunna ge

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Frågor&kommentarer


Ovido - Quiz & Flashcards