suntogott

Alla inlägg under januari 2015

Av Carina Berglund - 23 januari 2015 14:16

Mer kommer efter helgen:))

Av Carina Berglund - 23 januari 2015 13:45

Klockan ringde som vanligt 03,15.

Ledig dag men rutiner ska skötas enligt mig oavsett jobb eller vara ledig speciellt på veckodagarna.

så för att få träning/kost osv i balans så stod min frukost färdig vid 4tiden innan dess min Goa värmande kopp kaffe.

frukosten bestod av min sedvanliga 1ägg,3dl äggvita,ca45gr fibergryn och mix på det sen rätt i stekpannan.

blir min morgon pannkaka/omelett, kryddar med kanel o hallon......yummi!!

 Intar sedan på väg till gymmet 3ph-cm från body SCIENCE.

japp sen blev det biceps&mage 40min därefter 60min cardio i uppförsbacke på bandet i högt tempo

solning på det och en skön lång dusch efter det.

åkte sedan efter många om o men till blodgivningen,har tänkt länge men kommer inte tillskott eller lägger mon tid på det,men brukar lämna ca4ggr per år för att vara en god gemeneman som man säger:))

känndes bra när jag lämnade sjukhuset att man har gjort det nu iallafall.

sen åkte jag till en god gammal kompis som för en liten promme i solen vid Eriksberg i Götet,var jätte kul att se henne o sin lilla vovven,går alldeles för lång tid emellan men svårt för oss alla att få tid,dagar ihop med allt man har runt sig.

så nu till min rest av dag,blir en promiskuösa med mina två fyrbenta vid havet och vintersolen,och resten bara mys framför tv och brasa resten av dagen,imorgon väntas viktkollen i sedvanlig ordning och påfyllardag med bra energikällor.

lite typ "ätardag" i klartext för oss deffmänniskor.


ha nu en underbar helg vänner!!!

återkommer hur min helg har varit,händer mycket denna helg(som vanligt i min familj). :))


Presentation


My Way,My Dream and My life!
Är en tävlingsinriktad tjej med ett stort intresse av träning i alla dess former,tävlar i bodyfitness. Har en stor passion för matlagning,och kommer här på bloggen att skriva mycket om kost och träning.Hoppas på att kunna ge

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Frågor&kommentarer


Ovido - Quiz & Flashcards