suntogott

Alla inlägg den 7 april 2015

Av Carina Berglund - 7 april 2015 08:58

Då var påskhelgen över och ledigheten likaså för dom flesta av oss. Som tidigare nämt så har jag både jobbat och varit ledig. Min fredag var som vilken fredag som helst när det kom till kost och träning,däremot så var det otroligt skönt att efter morgonrutinerna åka hem igen och bara göra vad man kände för,så det var förmiddags mys med familjen först sen  kunde ej låta bli att städa och storhandla mat efter det😉 senare åkte vi till min morbror och hans underbara fru på födelsedagsmiddag,dom hade gjort det sååå fint med kallskurna upplägg,bl.a rostbiff,kalkon,sallader,olika ostar mm.super gott och fräscht,helt i min smak,men men.... jag stod över och tog kaffe med gästerna vid bordet,sen tog jag min medtagna kyckling till middag😊. Kvällen avslutades med film mys i soffan.Påskafton startade jag min sedvanliga PW i 90min,efter det min goda lördags frukost "grötomeletten" med mosad banan,varma hallon,kokos,kokosolja och kanel.....yummmi yummmi ,därefter blev det jobb hela dagen och vid hemkomst så var man helt själv hela kvällen....så jäkla skönt om jag ska vara ärlig😉familjen var på påskfirande på hans sida av släkten från förmiddag till sena kvällen.Jag passade självklart på att lägga mig i jacuzzin,tända ljus och brasa och bara "vara",lyxa till det lite,har absolut inga problem att vara själv eller att sysselsätta mig,man får ju passa på... gjorde därefter en nyttig och god variant på tacos som jag avnjöt i min ensamhet.Nu låter detta nästan som jag inte vill vara med min underbara lilla familj,men så är det absolut inte,jag älskar varje minut man får den lilla tiden som finns ihop,men jag behöver också bara "vara" för att jag ska må bra,kan låta ego,men så fungerar jag och har alltid gjort annars är jag ej en bra mamma eller trevlig person att umgås med tyvärr,så nu vet ni det 😜halka kanske lite utanför påskpratet. Resterande dagar blev lugna och bara långa hundpromenader i det underbara vårvädret som vi har fått njuta av denna helg....kort å gott så såg mina dagar ut,nu är det tillbaks till vanliga arbetsdagar och sikte på min 2:a tävling som kommer till helgen. Vi beger oss till Malmö "Grand Prix"på fredag och lördagen så står jag åter på scenen och hoppas att jag placerar mig.Det är tufft startfält,tuffare än BOS i Alingsås som jag tävlade för 2v sedan.Då presterade jag så dåligt,kände inte det trycket i musklerna som man ska ha och jag tappade även poseringen när jag skulle "flexa" på scenen.Med all rätt i efterhand förstår jag att jag placerade mig på 7:e plats.Jäkligt besviken och sur på mig själv just då och dagarna efter,men har lämnat det bakom mig nu och tänker positivt och har siktet som sagt nu på nästkommande och ser till att inte göra samma sak igen. Kommer att återkomma med hur det har gått i helgen......håll nu tummarna för mig😀


Hoppas att ni har haft en skön påsk med trevligheter!



Presentation


My Way,My Dream and My life!
Är en tävlingsinriktad tjej med ett stort intresse av träning i alla dess former,tävlar i bodyfitness. Har en stor passion för matlagning,och kommer här på bloggen att skriva mycket om kost och träning.Hoppas på att kunna ge

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Frågor&kommentarer


Ovido - Quiz & Flashcards