suntogott

Alla inlägg under februari 2015

Av Carina Berglund - 1 februari 2015 14:04

Frukosten på lördagen

Grytan ser kanske inte så aptitlig ut men är otroligt god å nyttig.
Recept kommer som sagt senare.

Lunch lådan: kyckling broccoli å potatis

Promme med vovvarna igår.:)) ser väl sådär nöjda ut.

Av Carina Berglund - 1 februari 2015 12:52

Ja nu ska vi börja i rätt dag :) skulle ju ha inlett veckan med att skriva lite om vad förra helgens intresse var men veckan som har gått gick otroligt rasande fart av någon anledning eller det gör väl alla veckor tycker jag det senaste:((.
Lördagen var det fullt ös först i vanlig ordning självklart en 90min PW ute i naturen.senare var det innebandy cup för grabben i X-antal timmar
För att senare på kvällen gå ut med mannen på en fruktansvärt super go middag på Caleo i Götet.alltså vilken mat kan varmt rekommendera denna rest.bra mat av allt super go personal och mysig miljö.
Söndagen: inleddes av löpning A 1,5mil drog jag av,mycket energi fanns i denna kropp då jag intog mycket rena energikällor dagen innan bl.a potatis,gryn,banan;mycket grönt.och fett från fisk.vidare blev det matlagning för ny vecka och som avslut på söndagen en film och mys i soffan.
Mån-fredagen denna vecka som gått har jag kört mina pass på gymmet likaså min cardio har ökats ett snepp.grymt går det fortfarande trots att det har gått 21v av dieten.har inte minskat på vikterna av passen utan snarare ligger jag stabilt eller ökar på vissa muskel grupper/övningar.så än så länge går det sjukt bra!!!
I onsdags var det lite plåtning på ett gym i gbg med MM SPORTS och Andreas Bruhnzel bakom kamera.super kul att få vara med och även få lite "ego" boost.man ser sig själv varje dag självklart att man förändras successivt men man blir oxå lite "hemma blind"& glömmer lätt efter en deff hur man ser/sett ut innan tävling. Så det är kul att få ha dom här bilderna att blicka tillbaka på senare och se hur man kämpat för att nå sitt mål.
Så nu till denna helg
Igår startade jag min dag med PW 120min,kände för å ta en gammal going som jag gick för ett antal veckor sedan och trots halka å kyla så var det mysigt å alldeles tyst ute. Sen var det stor handling,städa,tvätta mm och avslut blev det långkok av nöt med bönpasta,broccoli&morötter.
Mitt recept kommer i veckan....för ni som är intresserade:)
Idag är det innebandy för grabben igen och kalas hos min mor.
Det här blev ett ganska låååångt inlägg men det händer en del under veckorna så svårt att hinna lägga fokus på att skriva just nu.så hoppas det inte blev allt för tråkigt inlägg och önskar er en skön söndag!

Presentation


My Way,My Dream and My life!
Är en tävlingsinriktad tjej med ett stort intresse av träning i alla dess former,tävlar i bodyfitness. Har en stor passion för matlagning,och kommer här på bloggen att skriva mycket om kost och träning.Hoppas på att kunna ge

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Frågor&kommentarer


Ovido - Quiz & Flashcards