suntogott

Alla inlägg den 5 februari 2015

Av Carina Berglund - 5 februari 2015 20:59

Receptet på vad jag lovade tidigare i veckan. Det här är bara ingredienser som jag hade i denna gång,"höftade" på mängden förutom köttet.jag varierar mig ofta vart jag är sugen på att lägga i.
800gr högrev
Röd,gul,vit,purjolök
En skvätt olivolja
Chili
Champinjoner
Äpple
Kalkon bacon
Tomatpure
Vatten liten del,resten med rödvin
Tills det täcks.
Kryddor: kanel ,svart peppar

Tillbehör denna gång
Kokt broccoli,bönpasta.(perfekt för gluten känsliga,då jag själv är det.
Annars tar jag vildris eller kokt potatis.

More to come:)

Presentation


My Way,My Dream and My life!
Är en tävlingsinriktad tjej med ett stort intresse av träning i alla dess former,tävlar i bodyfitness. Har en stor passion för matlagning,och kommer här på bloggen att skriva mycket om kost och träning.Hoppas på att kunna ge

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Frågor&kommentarer


Ovido - Quiz & Flashcards