suntogott

Alla inlägg den 15 februari 2015

Av Carina Berglund - 15 februari 2015 18:41

Fredags fin nagelfix på Lilly nails

Obligatorisk start innan min PW självklart den godaste och otroligt grym BCAA produkt....

Frukosten nr 1 efter PW

Mitt hjärta gav mig denna vid frukosten och med blomman fanns det 90%mörkchoklad självklart ifrån Valhorna....bästa och en av dom renaste choklad produkterna.....mm men det får vattnas i munnen ett tag till:) ska väl erkänna att nåt skulle jag väl få denna dag:)

Lördags lunch=kräftsallad med avokado och blandsallad

Lördags middagen blev ju lasange ala Carina (hafsig bild) GLÖMDE att ta efteråt och innan jag satte igång.men skriver ner i nästa inlägg på ingredienserna

[Bild]

Söndags fixa inför ca 4dagars mat i iallafall en del av maten.
Kyckling 4kg,broccoli och potatis
Lillgrabben/storagrabben fick idag hemlagad korvstroganoff med ris.

Sen vart det lite mys promenad med Lill töserna vid havet,hur skönt å avkopplande som helst.behövs emellanåt,en stros utan familj eller någon annan,bara jag å vovvarna:)
Och nu ikväll väntas det någon bra film och sista målet kyckling med sallad innan läggdags 21.00 :)

Det var min kortfattade helg i formav få ord å många bilder istället :)
Hoppas ni har haft en super helg
Kramis

Presentation


My Way,My Dream and My life!
Är en tävlingsinriktad tjej med ett stort intresse av träning i alla dess former,tävlar i bodyfitness. Har en stor passion för matlagning,och kommer här på bloggen att skriva mycket om kost och träning.Hoppas på att kunna ge

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Frågor&kommentarer


Ovido - Quiz & Flashcards