suntogott

Alla inlägg den 15 maj 2015

Av Carina Berglund - 15 maj 2015 02:53

Det senast 6dagarna har jag lagt mycket fokus på det yttre och är lika noga med det som något annat,man må vara fåfäng eller inte men tycker det är viktigt för mig.Så jag måste tipsa er på bra produkter till kille som tjej och även ge slag för tjejerna som har kompitens för det.

På salong perfection i Kungälv säljs dessa och stephanie som driver det är otroligt kunnig och har gjort underverk på min hy,kommer aldrig att släppa dessa produkter passar alla.bra pris också ska tilläggas.

Samma ställe salong perfection Malin min grymma vän/frisör gör mig fin och super nöjd varje gång.....hon vet exakt vad kunden passar i.Gå in på deras sida salongperfection.se och kolla,den uppdateras hela tiden med tider/nyheter.

Matilda-nagelteknolog på LILLY NAILS i Göteborg lillynails.se

Presentation


My Way,My Dream and My life!
Är en tävlingsinriktad tjej med ett stort intresse av träning i alla dess former,tävlar i bodyfitness. Har en stor passion för matlagning,och kommer här på bloggen att skriva mycket om kost och träning.Hoppas på att kunna ge

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Frågor&kommentarer


Ovido - Quiz & Flashcards